Aplikuj na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Do Twoich obowiązków będzie należała posprzedażowa obsługa zamówień Klientów, utrzymywanie z nimi kontaktu telefonicznego i mailowego, a także budowa i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami. Będziesz także koordynował współpracę z podwykonawcami, dlatego cenne będą umiejętności organizacyjne.


Od kandydata oczekujemy:

  • odpowiedzialności, samodzielności, sumienności i zaangażowania
  • umiejętności szybkiego nawiązywania kontaktów
  • dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego i doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta 

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w rozwijającej się firmie
  • współpracę w miłej atmosferze, z młodym, dynamicznym zespołem
  • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku
  • wynagrodzenie adekwatne do stanowiska
  • możliwość uzyskania prywatnej opieki medycznej i przystąpienia do programu Benefit Multisport