Aplikuj na stanowisko:

Konsultant Call Center (Radom)


Jeżeli łatwo przychodzi Ci nawiązywanie kontaktów z ludźmi, posiadasz umiejętność logicznej argumentacji i szybko piszesz na komputerze to spełnisz się w kontaktach telefonicznych umawiając spotkania i w obsłudze firmowego livechat’a.


Szukamy osoby odpowiedzialnej, samodzielnej i nastawionej na osiągnie wyznaczonych celów, za co godnie Cię wynagrodzimy. Od kandydata oczekujemy min. półrocznego doświadczenia w pracy w call center przy obsłudze połączeń wychodzących.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • nawiązywanie kontaktów telefonicznych z Klientami biznesowymi
  • badanie potrzeb Klientów oraz wstępna prezentacja aktualnej oferty firmy
  • współpraca z grupą Przedstawicieli Handlowych
  • realizacja założonych celów i planów 

Oferujemy:

  • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku
  • jasny system wynagradzania z możliwością uzyskania dodatkowych bonusów finansowych
  • pakiet szkoleń oraz wsparcie merytoryczne
  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie, dającej możliwości awansu i zdobywanie ciekawego doświadczenia
  • pracę w miłej atmosferze

Pracuj w zespole, gdzie słowo "stres" odchodzi w niepamięć!